czwartek, 29 listopada 2012

034. Liebster Blog


"Czy zbudowałeś już swoje zamki w przestworzach? Doskonale, tam właśnie powinny stanąć. Teraz, natychmiast zabierz się do pracy i połóż pod nie fundamenty."
Henry David Thoreau

Zrodlo grafiki: google.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonana robote". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów wiec daje mozliwosc ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody nalezy odpowiedziec na 11 pytan otrzymanych od osoby, która Cie nominowala. Nastepnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytan. Nie wolno nominowac bloga, który Cie nominowal."

Do zabawy nominowala mnie Kropelka. Dziekuje.

Troche to trwalo, ale wreszcie znalazlam czas by odpowiedziec na pytania.

1.  Dlaczego prowadzisz bloga?

Dobre pytanie:)
Na poczatku chcialam sprobowac jak to jest i przekonoc sie na ile starczy mi zapalu, jesli juz go zaloze.
Dlugo sie zastanawialam czy warto. Doszlam jednak do wniosku, ze jak mi sie nie spodoba to moge zawsze przerwac. A poniewaz nie chcialam, by ten blog byl o wszystkim i o niczym to postanowilam, ze bedzie on moim wspomagaczem na drodze do samorozwoju. 

2.  Co uwazasz za swój najwiekszy blogowy sukces?

Sukces to moze w tym wypadku za duzo powiedziane. Jest pare rzeczy, ktore dzieki temu blogowi doprowadzilam do konca, a inne zaczelam powaznie realizowac np. jezyki sa jednym z takich przykladow.
A co za pewne kazdego blogera cieszy to fakt, ze sa ludzie, ktorzy w wolnych chwilach czytaja wpisy i czasem jakis komentarz zostawia. Fajnie jest tez jesli poprzez wlasne dzaialnie ma sie pozytywny wplyw na rozwoj innych osob. Ciesze sie tez, ze jedna z moich notek jest na BGS w zakladce "Polecane artykuly".

3.  Co robisz, kiedy czujesz ze swiat jest zly i nic Ci nie wychodzi?

Daje sie "wyciagnac z dolka" >(~.~)<
A ze ostatnio staram sie w sobie zaszczepic pozytywne spojrzenie na swiat to tych dolkow nie ma zbyt czesto, a jesli sa, to sa tak male, ze jakos boczkiem kolo nich przechodze.

4.  Wrzuc tu linki do dwóch swoich ulubionych blogów i napisz dlaczego akurat one?

Lubie czytac blogi z BGS. Dlatego tez jednym z moich ulubionych jest blog Helineth.
Dlaczego ten? hmmm.. bo byl jednym z pierwszych o tematyce samorozwoju. Trafilam na niego przez przypadek szukajac czegos na temat eTutor. Jest tu sporo inspirujacych dla mnie artykulow.

Poza tym mozna u mnie po prawej stronie spojrzec sobie na blogi, gdzie zagladam i daje sie inspirowac.

5. Jak odreagowujesz stres?

Muzyka, kubek z goraca herbata, ksiazki, bieganie albo ....

6. Jaki jest twój wymarzony zawód?

Ten ktory wlasnie wykonuje. Uwielbiam to co robie. To niekonczacy sie proces samorozwoju.

7. Czym sie interesujesz?

Sporo tego. Ksiazki, gory, bieganie...  Lubie po prostu poznawac nowe rzeczy.

8. Z kim chcialabys porozmawiac?

W tej chwili z moja druga polowka.

9.  Wierzysz w przyjazn?

Tak.

"Czym dla ptaka są skrzydła, tym dla człowieka przyjaźń: wznosi go ponad proch ziemi."
Zenta Maurina Raudive

10.  Kto jest Twoim ulubionym bohaterem literackim?

Raczej nie mam takiego najbardziej ulubionego.

11 . Gdybys mogla byc zwierzeciem, co by to bylo i dlaczego?

Wiewiorka, bo jest sympatyczna, wyglada na rezolutna i ciekawa swiata.

Teraz powinnam zaprosic innych do zabawy, ale z tego co widzialam to chyba wszystkie moje ulubione blogi dostaly juz tego typu zaproszenia. Dlatego jesli ktos ma ochote na zabawe to zapraszam:)

A za chwile wybieram sie na jarmak bozonarodzeniowy i na Bonda.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa :) Prowadzisz bloga na wysokim poziomie i również lubię do Ciebie zaglądać. Mam nadzieję, że nie żałujesz dołączenia do blogosfery i zostaniesz z nami na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez dziekuje za komplement. Ciesze sie, ze od czasu do czasu do mnie lubisz zagladac.

      Ja juz wczesniej wspominalam, dlugo sie zastanawialam przed podjeciem decyzji o zalozeniu bloga. cenie sobie prywatnosc. W sumie jednak nie zaluje. Dzieki pisaniu mozna sobie pare rzeczy lepiej w glowie uporzadkowac, a ze jestem umysl scisly to lubie jak wszystko ma swoj porzadek. tak wiec poki co bede z BGS:)

      Usuń
  2. Dziękuję, że wzięłaś udział w zabawie;)Lubię czytać Twojego bloga, fajnie, że z nami jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne pytania wymyslilas. Z niektorych odpowiedzi moga skorzytstac inni czytajacy np. jak sobie ze stresem radzic, albo co daje prowadzenia bloga.

      Ciesze sie rowniez, ze do mnie zagladasz. Ja tez do Ciebie wpadam i trzymam kciuki za Twoje plany.

      Usuń