niedziela, 4 listopada 2012

029. Cyrk motyli...

"W zdzble trawy odnalazlem sens istnienia… w przelatujacym motylu odkrylem wrazliwosc swojej duszy… w czlowieku milosc ukazala mi swoje piekno…  "
Seneka

Na blogu pora-wstac pierwszy raz natrafilam na Nicka Vujicic  i na "Cyrk motyli". Film dal mi duzo do myslenia.

Jakis czas potem natrafilam na kolejna wzmianke o Nicku. To niesamowite jak upor i wytrwalosc jednych, potrafia dostarczyc nam sily i motywacji do dalszego dzialania. Walczmy o nasze marzenia.


6 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak mało jest takiej radości wśród ludzi. Sama mam z tym problem, a jak Ty sobie z tym radzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna sie tego nauczyc:) Mnie sie udaje coraz czesciej widziec te dobre rzeczy w ludziach i "szklanke do polowy napelniona". wydaje mi sie, ze wszystko zalezy od naszego podejscia do zycia. W sumie bylby to niezly temat na nastepna notatke.

      Usuń
  2. Widząc tytuł posta już miałam przeczucie, że napiszesz o Nicku. Filmik oglądałam już jakiś czas temu i mogę powiedzieć jedną rzecz - jeśli komuś na czymś bardzo zależy to znajdzie drogę by to osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczucie Cie nie mylilo:)I zgadzam sie z Toba. Jesli nam zalezy to zawsze znajdziemy sposob, by to osiagnac.

      Dzis przeczytalam fajne zdanie:
      "Tak kochamy marzenia, że boimy się je realizować."
      Albert Camus

      Usuń
  3. oj, dziękuję pięknie za odnośnik w tekście do mojego bloga, nie trzeba było, ale strasznie miło że spytałaś wtedy o 'zgodę' i jeszcze teraz nadmieniłaś, to się rzadko zdarza! :)

    A ja sama od momentu 'poznania' Nicka śledzę jego poczynania, fan page'a na facebooku etc. i muszę powiedzieć, że za każdym razem jest moją ogromną motywacją. Dobrze wiedzieć, że istnieją TACY ludzie.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cala przyjemnosc po mojej stronie:) Troche to trwalo, ale wreszcie notka ujrzala swiatlo dzienne.

      Ten film wywarl na mnie ogromne wrazenie i dal mi naprawde duzo do myslenia. Czesto szukamy wymowek, by tylko nie podazac za swoimi marzeniami. Patrzac na takich ludzi jak Nick, wstyd przed samym soba jak latwo sobie odpuszczamy. Od jakiegos czasu staram sie bardziej swiadomie przezywac dni i cieszyc sie chiwla.

      I to w sumie ja powinnam Ci podziekowac za zwrocenie mojej uwagi na Nicka:)

      Usuń