środa, 3 października 2012

022. Projekt 365 - Wrzesien

Wrzesien za nami, czyli czas na podsumowanie pierwszego miesiaca.

Wrzesien.
(c)Kataleja


Jestem z siebie dumna, poniewaz udalo mi sie kazdego dnia uchwycic cos, co mi sie w danym dniu spodobalo, czy tez mnie w jakis sposob zaciekawilo. Milo spojrzec teraz na te "odpryski rzeczywistosci".

Zastanawialam sie, ktore zdjecie przyporzadkowac wrzesniowi. Zdecydowalam sie na "Mimoze". To bylo pierwsze zdjecie, ktore wykonalam. W sumie tego dnia zaplanowalam sobie inne, ale po przebudzeniu, nie moglam oderwac oczu od delikatnego kwiatuszka.


Mimoza.
(c)Kataleja

Ponizej jeszcze dwa wrzesniowe zdjecia, ktore szczegolnie lubie.


Wystawa.
(c)Kataleja


Oplacalo sie pokonac wewnetrznego leniucha i zdazyc obejrzec wystawe w plenerze. To byl ostatni wieczor, kiedy mozna ja bylo podziwiac. Moc kiedys samemu robic takie zdjecia:) Marzenie...


Pozegnanie lata.
(c)Kataleja


Mam nadzieje, ze pazdziernik bedzie jeszcze ciekawszy, i ze uda mi sie wreszcie poczytac ksiazki, ktore chce przeczytac w ramach projektu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz