wtorek, 15 listopada 2016

Jesienne wyzwanie podsumowanie razy dwa - czesc druga nalezy do mnie.

„Patrz oczyma, fotografuj sercem.”
David duChemin

Tym razem moje podsumowanie jesiennego wyzwania u JestRudo. Mam nadzieje, ze poprzedni post i wystep goscinny mojej siostry przypadl Wam do gustu.



Podczas wiosennego wyzwania odkrylam dla siebie makrofotografie i przepadlam. Sporo zdjec bedzie jako makro.

Jak juz poprzednio wspominalam, Natalia pozostawila uczestnikom pelna swobode co do rodzaju zdjec. To co z gory zostalo okreslone to tematy.

Zastanawialam sie jak ugryzc to przedsiewziecie i postanowilam pokazac moja roslinna, pelna pszczol, kwiatow, robaczkow interpretacje. Nie udalo mi sie wszystkich punktow spelnic z listy, ale i tak jestem zadowolona z efektow swojej pracy.

To co stanowilo dla mnie problem to wybor zdjec. Ja naprawde musialam byc Japonczykiem w poprzednim wcieleniu.

Jakby po przejrzeniu zdjec konkursowych bylo ciagle malo to zapraszam do siebie na instagrama. Mam nawet ochote napisac post o zyciu w kratke ;) Nawet sie nie spodziewalam, ze mnie to az tak wciagnie.

1. Moje miejsce.
(c)Kataleja

Moje miejsce to od pewnego czasu ogrod botaniczny, gdze powstaje wiekszosc moich zdjec. Potrafie sie tu zatracic w czasie. To taki moj zaczarowany swiat.

2. Czulosc.
(c)Kataleja

Rozczula mnie to zdjecie, gdy widze z jaka delikatnoscia pszczolka zaczepila sie o platek rozy. Tak jak napisalam pod zdjeciem na instagramie: za kazdym razem zaskakuje mnie natura swa delikatnoscia.

3. Zjem Cie.
(c)Kataleja

Poczatkowo planowalam tu zdjecie talerza z zupa z dyni, czy fotke z jablkiem, ale... kto powiedzial, ze to tylko ludzie sa smakoszami. Nawet pszczola potrafi stracic glowe dla jedzenia :) Tak wiec po talerz z zupa dyniowa zapraszam na moje konto na instagramie.

4. Drobny szczegol.
(c)Kataleja

Piekno jest ukryte w szczegolach. To jest jedno z moich ulubionych zdjec.

5. Wyjatkowe.
(c)Kataleja

To zdjecie jest dla mnie wyjatkowe. Pokazuje, ze nawet przemijanie potrafi byc cudowne. Jesienna koronkowa robota...

6. Tak pachnie jesien
(c)Kataleja

Jesien pachniala u mnie w tym roku rozami. Czesto odwiedzalam, jak juz wiecie, ogrod botaniczny niedaleko mej pracy i podgladalam zycie naszych mniejszych przyjaciol. Dlaczego przerwy na lunch trwaja tak krotko?

7. Vinatge.
(c)Kataleja

W tym roku odkrylam dla siebie hortensje. Wydawalo mi sie, ze to taki niepozarny krzak. Przepieknie potrafi sie przemieniac. Z vintage kojarza mi sie kolory sepii, przybrudzony roz. Taki klimat staralam sie oddac na tym zdjeciu. Przemijnie jest pelne melancholii...

8. Tylko rano.
(c)Kataleja

Tylko rano jesienia moze nam szron wyczarowac bajkowy swiat.


9. Ulubione...
(c)Kataleja
Tej jesieni ulubione byly przeze mnie hortensje. Widac, ze czesto przewijaly sie na moich zdjeciach.

10. Ja i Ty.
(c)Kataleja

Urocza para. Prosze nie przeszkadac...

11. Atrybuty jesieni.
(c)Kataleja

Jesien kojarzy sie z kolorami, tu ... zabiera nam kolory, by oddac je ponownie na wiosne.

12. Nosze.
(c)Kataleja

To jedno z nielicznych zdjec, gdzie jestem w roli modelki. A nosze dosc czesto ubranie sportowe, bo lubie biegac i to przez caly rok. Jestem szczesciara, ze mam tak cudowne miejsce do moich sportowych wyczynow.

13. Najwazniejsze....
(c)Kataleja
Najwazniejsze to miec dobry parasol. Zdjecie w sumie przypadkowe. Idac do pracy znalazlam ten porzucony parasol i jesienna aranzacje zrobila sie sama. I jak tu nie zrobic zdjecia?

14. W dloniach...
(c)Kataleja

W dloniach nie mam nic, a radosc mnie rozpiera.

15. Gadzet.
(c)Kataleja
Zakoncze przewrotnie moje podsumowanie... gadzet to moj zestaw do robienia zdjec makro, dzieki ktoremu takie cuda dla siebie odkrywam.

Ani sie obejrzalam... a tu sie okazalo, ze mam jrdnak zdjecia do wszystkich punktow wyzwania. No moze to ostatnie nieco naciagniete - Natalio, wybacz :)

14 komentarzy:

  1. przepiękne te zdjęcia! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie za komentarz i za chec obserwowania bloga. Mam nadzieje, ze zastoj juz mam za soba. Zapraszam do siebie na instagram. Tam mozna zobaczyc duzo wiecej zdjec.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Bardzo ładne i spójne podsumowanie :) Faktycznie wszystkie zdjęcia mają wspólny mianownik, widać Twój styl i estetykę.
    "Zjem Cię" świetne, ten poranny szron na liściach i "Drobny szczegół" tak samo.
    Aż mi zapachniały te kwiaty od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze sie podoba. Fajne sa tego typu wyzwania. Mobilizuja i mozna sie wiele nauczyc.
      Pozdrawiam serdecznie🙋🏻

      Usuń
  3. Piekne zdjecia :) I nawet Swinoujscie sie na zdjeciach ukrylo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje☺️ Dobrze rozpoznane. Jestes moze z Swinoujscia?

      Usuń
    2. Pochodze, ale od 14 lat juz nie mieszkam.

      Usuń
    3. Fajnie. Ja wlasnie niedawno odkrylam dla siebie. wlasnie sobie tutaj teraz przedluzony weekend robie😀

      Usuń
  4. Genialne zdjęcia! Gratuluję. Najpiękniejsze zdjęcie nr 8 i 9. :) Zapraszam na mojego bloga do obejrzenia mojej interpretacji tematów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie. Super, ze Ci sie podobaja moje fotki. Zaraz zerkne do Ciebie😀

      Usuń
  5. Piekne zdjecia! Tych szczegolow i detali nie powstydzilby sie najlepszy fotograf! Powinnas je wywoalc i powiesic na scianie, i chwlaic sie, chwalić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie. Takie komentarze to moglabym czytac i czytac😀 Wlasnie sie zastanawiam czy pare zdjec wydrukowac i oprawic. Sprobuje z jednym i zobacze jak wyjdzie. Widzialam, ze mozna zdjecia na szkle akrylowym bodajze wydrukowac.
      Pozdrawiam i milego wieczoru zycze🙋🏻

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Cieszę się, że Ci się podobają😀

      Usuń