poniedziałek, 14 listopada 2016

Jesienne wyzwanie podsumowanie razy dwa - czesc pierwsza nalezy do mojej siostry.

"Które z moich zdjęć jest moim ulubionym? To, które zrobię jutro"
 Imogen Cunningham

Musze sie przyznac, ze nieco mnie przerazila data przy ostatnim wpisie. Maj....
A tu juz mi zima przez okno zaglada. Stesknilam sie za pisaniem i za tym miejscem.

Moj powrot bedzie nietypowy, bo zaczne od podsumowania wyzwania fotograficznego u JestRudo i bedzie to podsumowanie podwojne, gdyz mym gosciem bedzie moja ukochana siostra Ania.


A poniewaz ze mnie mily gospodarz to dzis przedstawie zdjecia mojej siostry. W kolejnym poscie bedzie moje podsumowanie.

Wyzwanie fotograficzne sklada sie z 15 zadan. Mozna zrobic zdjecie do kazdego punktu lub tylko do wybranych. Tym razen Natalia nie narzucila nam zadnego stylu, kazdy mogl rozwijac sie w takim kierunku jaki uwazal za stosowne. Na poczatku podabala mi sie taka swoboda, ale trzeba przyznac, ze wolnosc wyboru wbrew pozorom nie ulatwia zadania.


Koniec jednak gadulstwa, bo tym razem oddaje moje miejsce w sieci siostrze, a wlasciwie jej zdjeciom. Tu jeszcze link do jej instagrama, jesli ktos mialby ochote poogladac sobie inne jej zdjecia i prosze o trzymanie kciukow za nia. To jej debiut w bogosferze.


  2. Czulosc.
  (c) Apurka
 
  3. Zjem Cie, a moze sie napije ;)
  (c) Apurka
  4. Drobny szczegol.
  (c) Apurka
  5. Wyjatkowe.
  (c) Apurka
  6. Tak pachnie jesien.
  (c) Apurka
  7. Vinatge.
  (c) Apurka
  8. Tylko rano.
  (c) Apurka
  9. Ulubione
  (c) Apurka
  10. Tylko Ty i Ja.
  (c) Apurka
  12. Nosze.
  (c) Apurka
  15. Gadzet.
  (c) Apurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz