poniedziałek, 7 października 2013

090. I want do it.

"Twoj los ksztaltuje sie w momentach podejmowania decyzji."

Anthony Robbins

Czy zdarzylo sie Wam podjac decyzje, byc w pelni przekonanym co do jej slusznosci, by potem popasc w stagnacje i nic nie robic? Mnie niestety sie do zdarza. Czasem mam uczucie, ze przegaduje swoje zycie opowiadajac o tym, jak to cudownie bedzie, gdy zrobie to lub tamto, a potem zmeczona snuciem planow i wizji cudownego zycia, nic nie robie, by po pewnym czasie ocknac sie z letargu i lamentowac nad tym ile to czasu zmarnowalam.

Jest pare punktow, ktore od dawna stoja nam mojej liscie i niby cos robie, a nie robie. Czas to zmienic. Jesien jest cudowna pora na samorealizacje. Od przyszlego tygodnia reaktywuje moj projekt siedmiu tygodni. Nieco go zmodyfikuje i tym razem dopne swego. Czuje, ze rozpiera mnie pozytywna energia.

A dlaczego dopiero od przyszlego tygodnia? Bo goszcze u siebie rodzicow i cudownie spedzam z nimi czas. Jestem wdzieczna losowi, ze mam z nimi tak dobry kontakt i zawsze moge liczyc na ich pomoc. Rozmawiajac z nimi przez te dni, ktore sa u mnie, nabieram sily do dzialania. Jedeny minus ich pobytu, iz z braku urlopu, mam dla nich tylko wieczory plus weekend. Mimo wszystko lepsze to niz nic. W sumie dzieki nim odwiedzilam znowu miejsca, na ktore nigdy nie ma czasu:) To uswiadomilo mi, ze w sumie jak sie chce to mozna ten czas wygospodarowac, nawet jesli sie pracuje.


Dynia...
(c)Kataleja

Koniec wiec z wymowkami "nie mam czasu". Cos takiego nie istnieje. Jesli nie masz czasu tzn. ze w sumie Ci na czyms, az tak bardzo nie zalezy.

"Prawdziwa decyzja jest mierzona poprzez fakt podjęcia nowego działania. Jeśli nie ma działania – tak naprawdę nie podjąłeś decyzji."

Anthony Robbins

Tak wie niebawem bede pisac o tym co robie i jak realizuje moje cele, a nie o tym jaki to cudowny plan sobie wymyslilam;)

P.S.
Znalezione w internecie (niestet ynie znam autora)

"Which step have you reached today?

I won't do it.
I can't do it.
I want do it.
How do I do it?
I'll try to do it.
I can do it.
I will do it.
Yes, I did it!"

U mnie dzis "I want do it".....


4 komentarze:

  1. Pierwszy cytat to genialne słowa :-) Zgadzam się z nimi w 100%. Właśnie w momencie podejmowania decyzji, która jest naszym świadomym wyborem stajemy się panami własnego życia. Kto wtedy nam czegoś zabroni? Kot powie, że to nie dla nas skoro to nasze życie?
    A więc do dzieła! :-) Warto marzyć, planować i być z tego dumnym bo realizuje się swój własny los.
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ciesze sie, ze cytat sie podoba. Niebawem ruszam do dzialania. Poki co zbieram sily i ciesze sie pobytem moich gosci.

      Usuń
  2. 3mam kciuki by wszystko szło po Twojej myśli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje. za pare dni ruszam ostro do pracy:)
      P.S.
      Fajne notki sie ostatnio u Ciebie pojawily na temat Niemiec.

      Usuń