sobota, 4 maja 2013

075. Drzewo wiosna, biegam bo lubie, bezkrwawe lowy

"Przykro bylo zurawiowi,
Ze samotnie ryby lowi.
Patrzy – czapla na wysepce
Wdziecznie z blota wode chlepce...."

J.Brzechwa

W ostatnim poscie wspominalam, ze do szczescia brakuje mi fotki mojego drzewa w wiosennej odslonie. A ze wiosna nadrabia stracony czas, trzeba mi sie bylo pospieszyc. Zalozylam buty, aparat wlozylam do kieszeni i wybieglam na moja trase. Oplacilo sie:) Owocem wysilku sa zdjecia, ktore sprawily, ze juz 3/4 projektu cztery pory roku jest juz za mna. W prawdzie drzewo bez lisci, nieco ospale, ale w tle widac juz wiosenne podrygi.


3/4 mojego projektu za mna.
(c)Kataleja

Uwielbiam wiosne, kocham biegac. Podczas nietypowej sesji zdjeciowej, udalo mi sie sfotografowac czaple. Jedna z piekniejszych rzeczy jet fakt, ze biegajac jest sie blisko natury. Pewnie, ze czasem trzeba powalczyc z wewnetrznym leniem, ktory kusi by zostac w domu, ale... Wlasnie, gdy uda nam sie tego lenia pokonac, to radosc jest podowjna. Biegajac cwiczymy swoj charakter, robimy cos dla zdrowia i jesli mamy szczescie mieszkac niedaleko zielonych skwerkow, parkow to mozemy podziwiac jak wszystko sie wokol nas zmienia. Mozemy sie poczuc czescia calosci. Nie wiem czy to fakt, ze staram sie robic zdjecie kazdego dnia, ale dzieki temu wyczulilam sie na otaczajacy mnie swiat. Dostrzegam te male cuda, ktore sie kryja przed nami.


Czapla siwa.
(c)Kataleja

Wiosna to dobry czas, by zaczac swa przygode z bieganiem. Ja juz biegam dobrych kilka lat i to przez caly rok, ale jesli jestes poczatkujacym biegaczem to latwiej wyrobic w sobie nawyk biegania, gdy za oknem swieci slonce i wszystko nas zacheca do wyjscia z domu. Moze pod koniec lata tez powiecie "Biegam, bo lubie"?

Czesto slucham sobie rano trojki. Stad tez wiem, ze w Polsce jest akcja "Biegam bo lubie". Polecam akcje. W grupce weselej sie biega i jakos trudniej znalezc wymowki;)

4 komentarze:

  1. Piękne masz widoki :)

    Bieganie jako forma aktywności fizycznej kompletnie do mnie nie przemawia, próbowałam kilka razy ale to nie jest "to".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze sie biega w takim terenie.

      A co do biegania. Coz kazdy musi zanlezc cos dla siebie. Chociaz z bieganiem to byla milosc od drugiego wejrzenia;)

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcie! Ja właśnie przymierzam się do biegania;) Bardzo podoba mi się pomysł z fotografowaniem jednego drzewa w każdej porze roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Trzymam kciuki za bieganie.
      masz zamiar znalezc swoje drzewo?

      Usuń