środa, 1 maja 2013

074. W poszukiwaniu wiosny (projekt 365-Kwiecien), podsumowanie i.....

„Wesola mysl jest niczym wiosna. Otwiera paki natury ludzkiej.”
Jean-Paul Sartre


Czekajac na wiosne.
(c)Kataleja

Moj ulubiony miesiac juz za nami. A mnie ciagle malo wiosny. Dlatego tym razem wiosenne motywy zdominowaly moj roczny projekt. Tym razem wyjatkowo w zakladce z Projektem 365 i cztery pory roku pojawia sie dwa zdjecia, ktore moim zdaniem sa najciekawsze w tej kwietniowej odslonie. Nie moglam sie jakos zdecydowac, ktore wybrac. Oba sa dla mnie wyjatkowe. Moze dzisiaj, podczas bieganie uda mi sie zrobic zdjecie mego drzewa. Jakos nie chce sie zazielenic. Musze uwazac, bo niebawem lato zawita, a ja bez zdjecia pozostane.

Jakos w kwietniu pozwolilam sobie na dzialanie bez konkretnego planu. Dryfowalam sobie to tu, to tam. Dobrze mi to zrobilo. Zregenerowalam sily. Znalazlam czas na jezyki. Systematycznie uczylam sie angielskiego i hiszpanskiego z supermemo. W pracy mialam okazje poznac nowe rzeczy. Fajnie jest miec zawod, w ktorym nigdy nie mozna sie nudzic. To niczym dar, o ktory trzeba sie troszczyc. W niemieckim mozna to bardzo fajnie okreslic "...als XXX habe ich nicht nur einen Beruf, sondern auch eine Berufung gefunden." Beruf = zawod, Berufung=powolanie, zamilowanie --> jako XXX znalazlem nie tylko zawod/prace, ale tez powolanie/zmilowanie. Jestem wdzieczna za to, ze wybralam sobie cos, co nie tylko jet sposobem na zarabianie pieniedzy, ale sprawia, ze niemalze codziennie ide z usmiechem do pracy:)

W jednym z moich poprzednich postow wspominalam o tajemniczym projekcie T. Jakos nie udalo mi sie go na tyle sprecyzowac, by notka o nim powstala, co nie rowna sie z brakiem dzialania. Postaram sie w krotce cos na ten temat wiecej napisac.

Co do planow na Maj to zapowiada mi sie pracowicie. Projekt T wcielam w zycie. Maj pod "angielskim sztandarem" i.... budowanie kondycji. Biegam i to nie malo, ale by w pelni korzystac z urokow mojego urlopu potrzeba mi duzo wiecej kondycji. Dzis po bieganiu zabieram sie za szczegolowa rozpiske.

Zycze wszystkim udanej Majowki i do wystukania....


Gdzies Ty, wiosno!
(c)Kataleja


Mozes pod kwiatkiem?
(c)Kataleja


W niebieskim tez wiosnie do twarzy.
(c)Kataleja

Wiosna? Nie to Imany
(c)Kataleja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz