sobota, 19 stycznia 2013

057. Co mnie czeka w nowym roku... plus zimowe drzewo

„Jeżeli twoje marzenia Cię nie przerażają - nie są wystarczająco duże”
Ellen Johnson Sirleaf

Juz niebawem styczen dobiegnie konca, a ja jeszcze nie zrobilam oficjalnej TODO listy na ten rok. Jeszcze w grudniu wiedzialam co i kiedy chce zrobic, a juz w styczniu caly moj plan stanal na glowie. To niesamowite jak niektore czynniki maja wplyw na nasze plany. Nic to nie poddam sie i osiagne to co sobie wymarzylam.


Jaki bedzie ten rok?
(c)Kataleja

Moje motto na ten rok? Powiem przewrotnie. Chce byc "CELEBRYSTKA" :)  Chce celebrowac kazdy dzien, cieszyc sie chwila i doceniac to co mam, byc wdzieczna losowi za to co mi sie w zyciu przytrafia. Wdzieczna, za rzeczy, ktore nie rozumiem w pierwszej chwili, by za jakis czas dojrzec w tym sens.

Ostatnio odkrylam dla siebie Grazyne Lobaszewska. To wlasnie jej piosenka "Celebruje kazdy dzien" byla impulsem do mojego hasla przewodniego na ten rok. Jedna z moich ulubionych piosenek ostatnio jest jej piosenka "Tyle tego masz". Dziala bardzo motywujaco na mnie.  

"Podaruj sobie nowy czas
Nie pozwól, żeby płomień zgasł
Odlatuj w kosmos
Zasuwaj prosto
Póki chwilkę masz

Wyłaź z kąta, zbieraj się
Bo jesteś - Bóg to wie
Dał nam do wygrania tu
Tylko jedną grę...."

Slowa piosenki "Tyle tego masz": M. Wegrzyn

I taki wlasnie chce ten nowy rok. Chce probowac nowych rzeczy, przelamywac swoje leki, a jak bede chciala to i po gwiazdy siegac i nie dac sobie wmowic, ze mi sie nie uda. To od nas zalezy czy osiagniemy to czego pragniemy.

W sumie mialam dzic napisac o mojej TODO liscie, ale jakos mi sie ten post z pod kontroli wymknal. I wiecie co? Nie zaluje:) Jakos piszac go dostalam spora dawke motywacji i po raz kolejny doszlam do wniosku, ze to my ksztaltujemy nasze zycie. Przeciwnosci losu moga powodowac, ze zbaczamy z obranego kursu, ale jesli wiemy dokad zmierzamy to wracamy znow na nasza droge.

Zatem moje plany odkryje w kolejnym poscie.

P.S.
Dzis zmotywowalam sie do biegania i dzieki temu mam zdjecie mego drzewa w zimowej odslonie. Polowa projektu cztery pory roku juz za mna.

4 komentarze:

  1. Powodzenia :)
    Mi też przyda się nauka celebrowania dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Mam nadzieje, ze za jakis czas uda nam sie obu napisac, ze nauczylysmy sie tej sztuki.

      Usuń