wtorek, 18 grudnia 2012

049. 17 okien juz za nami, 18 dzis otwieramy

"Ktoś, kto lu­bi mu­zykę, nie po­winien się zawężać do jed­ne­go gatunku. "
K.Nosowska

Dzis aniolow grupa na chmurze stoi, a piesn anielska sie rozchodzi...

Indyjskie przyslowie mowi, ze ciszy nie znajdziemy na szczycie gor, halasu na targowiskach, lecz w sercu czlowieka. 

W sumie to od nas zalezy, co w naszym sercu gosci. 


Swiatecznie.
(c)Kataleja


Moze w tym zgielku swiatecznym warto czasem zwolnic i posluchac muzyki. Nie wiem czy to z wiekiem przychodzi, ale odkrylam jakis czas temu dla siebie jazz.

Piszac ten post w tle slychac moje ostatnie odkrycie Manu Katche i "Loving you."  Moglabym tego sluchac bez konca.

Nie moglam znalezc linka do tej piosenki, ale moze to sie komus spodoba Manu Katché Walking by your side .

2 komentarze:

  1. Dzięki za inspirację.
    Lubię, kiedy inni dzielą się swoją muzykę bo dla mnie to trochę ''zaglądanie do czyjegoś serca'':).

    Mnie osobiście bardzo poruszyła muzyka do filmu ''Mój rower''.Niestety nigdy ni mogę znaleźć, ale cudowna.

    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze muzyka sie podobala. Ja jestem plyta zachwycona. Mam pare ulubionych muzykow, ktorych utowry bardzo lubie sluchac. Jak chcesz moge Ci pare z nich polecic.

      Czytalam na Twoim blogu o "Moim rowerze". Teraz wybieram sie na swieta do Polski i z checia go obejrze.

      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)

      Usuń